Ağrı’da deprem oldu!

AFAD, Ağrı’nın Doğubayazıt ilçesinde 4.1 büyüklüğünde deprem meydana geldiğini açıkladı.

Ağrı’nın Doğubayazıt ilçesinde saat 21.22’de 4.1 büyüklüğünde zelzele meydana geldi. Depremin derinliğinin 5.03 kilometre olduğu açıklandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir