Fatih Beyazıt, “Mansur Bey’in bizden aday olmam diye bir tavrı olmayabilir”

ÖZEL HABER: MUHAMMED AYBER

Yerel seçimler yaklaşırken Türkiye’de seçim gündemi oluşmaya başladı. anadolugazete.com.tr’ye açıklamalarda bulunan Saadet Partisi Ankara İl Başkanı Fatih Beyazıt, önümüzdeki mahalli seçimle alakalı değerlendirmelerde bulundu.

Beyazıt, “Aslında geçen mahalli seçimlerden misal vererek bahsetmek lazım. Geçtiğimiz 2019’daki mahalli seçimlerde Türkiye’de bulunan bin 300 seçim bölgesinin tamamında tek başına bütün bölgelerde aday gösterebilen tek parti Saadet Partisi’ydi.” diye konuştu.

“BELLİ MERKEZLERDE DİRSEK TEMASI OLABİLİR”

Önümüzdeki mahalli seçimlere ilişkin değerlendirmelerde bulunan Fatih Beyazıt, “Biz önümüzdeki mahalli seçimlere bugün için anlatım ediyorum. Bütün seçim notlarında gene Saadet Partisi olarak seçime gireceğiz. Fakat belli noktalarda, belli merkezlerde ve seçim bölgelerinde de dirsek teması olabilir mi, evet lokal anlamda olabilir.” dedi.

Saadet Partisi geçmişten günümüze bütün siyasal partilerle, toplumun bütün kesimleri ile bir araya gelebilen yegane partilerden bir tanesidir. Hatta biz Erbakan Hoca’mızı anma sempozyumlarımıza baktığımız vakit iktidarından muhalefetine oldukça değişik uçlarda olabilen siyasal partiler de dahil olmak suretiyle bütün siyasal parti temsilcilerinin Saadet Partisi programlarına katıldıklarını görürsünüz.” ifadelerini kullandı. Beyazıt, “İşte bu Saadet Partisi’nin uzlaşmacı, Saadet Partisi’nin bu toplumun kucaklayıcı bir yönü olduğu gerçeğini bizlere gösterir. Dolayısıyla bu uzlaşma kültürümüzün bir göstergesidir. Aslında bizim yapacağımız ittifaklar, belli dirsek temasları da bunun bir göstergesidir.” şeklinde konuştu.

“DOĞRU ADAM, DÜRÜST ADAM PROFİLİ ÖNEM KAZANMAYA BAŞLADI”

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş ile alakalı da konuşan Beyazıt, “Aslında mahalli yönetimlerde özellikle, siyasal ideolojiden, siyasal düşüncelerden ziyade doğru hizmet anlayışı, doğru adam, dürüst erkek profili ehemmiyet kazanmaya başladı. Bugün geçmişte baktığınız vakit Mansur Başkan bir öteki siyasal partinin belediye başkanı talibi olsaydı gene bu idare anlayışını görürdünüz” diye konuştu.

“ÖNCELEDİĞİMİZ ANKARA’NIN ANKARALILARIN KAZANMASIDIR”

Ankara Büyükşehir Belediye seçimleri ile alakalı da konuşan Beyazıt, şunları vurguladı: “Mansur Bey’in geçmişte bizlerden ‘aday olmam’ diye bir tavrı olmadığı gibi bundan sonrasında da olmayabilir. O noktada ortak bir mutabakat sağlanabilir mi? Ne için sağlanamasın. Bizim aslında dirsek teması dediğimiz tam şeklinde de budur. Mansur Bey, bugün Cumhuriyet Halk Partisi‘nin belediye başkanıdır. Ama bakıyorsunuz gene hizmet anlayışı var. Uzlaşmacı, kucaklayıcı bir anlayış var. Ankara siyasetinde biz öteki çoğu siyasal partinin il başkanıyla ya da teşkilatlarıyla bir araya geldiğimiz, ortak düşündüğümüz, ortak sorunları çözmeye çalıştığımız oldukça fazla birlikteliğiniz var. Yani burada öncelediğimiz Ankara’nın Ankaralıların kazanmasıdır.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir